Influencer bureau Joshua Kos  

WAT ZIJN BEÏNVLOEDERS?

Influencer Marketing is een hybride van oude en nieuwe marketingtools. Het neemt het idee van goedkeuring door beroemdheden over en plaatst het in een moderne contentgestuurde marketingcampagne. De belangrijkste onderscheidende factor in het geval van influencer marketing is dat de resultaten van de campagne samenwerkingen zijn tussen merken en influencers.

Maar bij influencermarketing zijn niet alleen beroemdheden betrokken. In plaats daarvan draait het om influencers, van wie velen zichzelf nooit als beroemd zouden beschouwen in een offline omgeving.

In ons artikel, Wat is een influencer, hebben we een influencer gedefinieerd als iemand die: de macht heeft om de aankoopbeslissingen van anderen te beïnvloeden vanwege zijn of haar autoriteit, kennis, positie of relatie met zijn of haar publiek, een volgeling in een een aparte niche, met wie hij of zij actief betrokken is. De grootte van het volgende hangt af van de grootte van zijn / haar onderwerp van de niche. Het is ook belangrijk om te beseffen dat het de influencers zijn die een enthousiast en enthousiast publiek hebben opgebouwd. Het is niet toevallig dat deze mensen influencers volgen, niet het merk. In werkelijkheid geeft het publiek niets om uw merk. Ze geven alleen om de meningen van de influencers.

wat is influencer marketing?

https://www.nextchapter.agency/